temno

Vodenje knjige gostov

VPRAŠANJE

Pozdravljeni!

Naše podjetje se ukvarja z oddajanjem bungalovov v najem. Obveščen sem, da bi morali voditi knjigo gostov (ki je sedaj ne vodimo). Kako je s tem?

ODGOVOR

Spoštovani!
 
Knjiga gostov je opredeljena v sedmem odstavku 39. člena Zakona o prijavi prebivališča (ZPPreb-1) in jo je dolžan v papirni ali elektronski obliki voditi vsak gostitelj. Določene podatke v zvezi z gosti, je gostitelj dolžan poročati tudi AJPES-u, a zgolj to poročanje samo ne pomeni, da gostitelj vodi knjigo gostov.
 
Gostitelj mora voditi knjigo gostov v rokih kot jih določa deseti odstavek 39. člena ZPPreb-1. Ta določa, da podatke o gostu gostitelj vodi za koledarsko leto. Po preteku enega leta po zaključku koledarskega leta gostitelj podatke izbriše iz elektronske knjige gostov oziroma jih uniči, če vodi knjigo gostov v fizični obliki.
 
Po preteku roka hrambe, je gostitelj podatke, kih jih vodi o gostih, dolžan uničiti. Pravilnik o prijavi in odjavi gostov v 3. členu določa, da gostitelj o izbrisu podatkov iz elektronske knjige gostov oziroma o uničenju podatkov iz fizične knjige gostov napiše zapisnik, ki pa ga mora hraniti pet let.
Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Sorodni prispevki
Piškotke uporabljamo za pravilno delovanje spletne strani in izboljšanje vaših izkušenj. Več informacij najdete na strani Varovanje osebnih podatkov.
Total
0
Share