pravni telefon

POKLIČITE PRAVNIKA NA
090 3213

Vsak dan od 07.00 do 21.00 ure

2,71 €/min za klice iz omrežja Telekom. Za klice iz drugih omrežij ceno določa Vaš operater. Splošni pogoji

  • 95% klicev rešimo takoj
  • večina klicev traja manj kot 3 minute
  • anonimnost zagotovljena
  • 100% strokovnost, v nasprotnem primeru vam strošek klica povrnemo!

Potrebujete pravni nasvet po emailu?



Arhiv RS

Arhiv RS

Drugo pravo |

VPRAŠANJE

Preko e-maila sem naročila določene podatke v Arhivu RS, kjer so mi zagotovili, da imajo te podatke na voljo v digitalni obliki - torej že skenirane in mi jih lahko zapišejo na CD rom in pošljejo po pošti skupaj z računom. Podatke sem res prejela skupaj z računom, kateri je znašal malo manj kot 200 €, kajti računali so mi skeniranje vsake strani posebej (na kar me prej niso opozorili, da računajo skeniranje, čeprav imajo gradivo že v digitalni obliki, in tudi v nobenem ceniku ni zabeleženo da se to računa)+ izpis na CD+poštnina.

Mislim da sem bila namerno ali ne zavedena, ker smo se dogovorili samo za izpis na CD in nisem pripravljena plačati skoraj 200€ za gradivo, ki nima bistvenega pomena pri pisanju mojega diplomskega dela in si takšnega stroška sploh ne morem privoščiti.

Zanima me ali lahko računajo to storitev, ki v bistvu ni bila storjena (nihče ni fizično skeniral gradiva za mene)?


ODGOVOR

Obstoji možnost, da je pri pridobivanju informacij prišlo do nesporazuma, na podlagi katerega ste dobili informacijo, da je podatke MOŽNO dobiti v digitalni obliki in ne da v taki obliki ŽE so.

V kolikor je bilo skeniranje potrebno izvesti, ima Arhiv RS na internetu objavljen cenik, iz katerega je razvidno, da se skeniranje zaračunava za vsako stran, zato je v tem delu vaš pomislek neutemeljen.

Če pa so podatki dejansko že bili digitalizirani, pa je po naši oceni zaračunavanje takšne storitve (ki sploh ni bila opravljena) neupravičeno. Predlagam, da zavrnete račun in obrazložite zakaj.