POKLIČITE 090 3213

in izberite področje svetovanja:
1 za Pravni nasvet, 2 za Davčni nasvet, 3 za Detektivski nasvet
Vsak dan od 07.00 do 22.00 ure
2,71 €/min za klice iz omrežja Telekom. Za klice iz drugih omrežij ceno določa Vaš operater. Splošni pogoji

  • in izberite področje svetovanja:
    • 1 za Pravni nasvet

    • 2 za Davčni nasvet

    • 3 za Detektivski nasvet


  • 95% klicev rešimo takoj
  • večina klicev traja manj kot 3 minute
  • anonimnost zagotovljena
  • 100 % strokovnost, v nasprotnem primeru vam strošek klica povrnemo!


Popravilo motorja traja že 8 mesecev

Popravilo motorja traja že 8 mesecev

Delovno pravo |

VPRAŠANJE

Pred osmimi meseci sem zaradi okvare odpeljal svoj motor k serviserju. Kljub temu, da je minilo že toliko časa, motor še vedno ni popravljen. Servis ima vedno zaprt, na telefon pa se mi zelo redko
javlja. Kaj naj storim?

ODGOVOR

Spoštovani!
 
V vašem primeru naročila popravila motornega kolesa gre za pogodbo o delo oz. podjemno pogodbo. S podjemnikom (serviserjem) ste se dogovorili za popravilo, katero pa, kot lahko sklepamo iz vašega vprašanja, ni bilo in ne bo popravljeno v roku, ki je razumno potreben za to vrsto posla. Iz vašega vprašanja tudi ne izhaja, da bi za zamudo kakorkoli bili odgovorni vi sami (da npr. podjemniku ne bi pravočasno podali navodil za izvedbo posla, mu ne plačali predujma, če bi ga zahteval ipd.). Ker se podjemnik, ne drži pogodbenih pogojev in, kot kaže, ne dela, kot bi moral, svetujemo, da ga na to pisno opozorite ter mu določite primeren rok, da svoje delo prilagodi svojim obveznostim.  To lahko storite tudi po e-mailu ali z SMS-om - pomembno je, da bo kasneje to opozorilo lahko dokazljivo. Če do izteka roka podjemnik vaše zahteve ne bo izpolnil, lahko odstopite od pogodbe in hkrati zahtevate povrnitev eventualne škode, ki vam je ali še bo nastala zaradi njegove neizpolnitve pogodbene obveznosti.

Napišite komentar