POKLIČITE 090 3213

in izberite področje svetovanja:
1 za Pravni nasvet, 2 za Davčni nasvet, 3 za Detektivski nasvet
Vsak dan od 07.00 do 22.00 ure
2,71 €/min za klice iz omrežja Telekom. Za klice iz drugih omrežij ceno določa Vaš operater. Splošni pogoji

  • in izberite področje svetovanja:
    • 1 za Pravni nasvet

    • 2 za Davčni nasvet

    • 3 za Detektivski nasvet


  • 95% klicev rešimo takoj
  • večina klicev traja manj kot 3 minute
  • anonimnost zagotovljena
  • 100 % strokovnost, v nasprotnem primeru vam strošek klica povrnemo!


Odprava pomanjkljivosti

Odprava pomanjkljivosti

Civilno pravo |

VPRAŠANJE

Pozdrav!

Zanima me kaj lahko naredim, če mi podjetje, ki mi je dobavilo in montiralo okna, kljub pozivom noče odpraviti pomanjkljivosti ugotovljenih z reklamacijskim zapisnikom?

Hvala in lepo pozdravljeni!


ODGOVOR

V konkretnem primeru bi potrebovali več informacij, saj so vaše pravice odvisne od preteklih dogodkov, vrste napake, vezane pa so tudi na določene roke.Na splošno je mogoče zahtevati odpravo napake, znižanje kupnine ali odstop od pogodbe. V primeru manjših napak (npr. pri montaži) je možno tudi, da napake odpravite sami na račun podjetja. V vsakem primeru vam ostane pravica do povračila škode, ki bi vam zaradi tega nastala. Če podjetje ne bo prostovoljno odpravilo napake (vrnilo del kupnine, povrnilo škodo), je mogoče vložiti tožbo.

Predlagam, da se za natančnejši odgovor obrnete na odvetnika.



Napišite komentar